- 50 %
- 50 %
Začněte ještě dnes psát hry pro platformu iOS.
Chcete se pustit do vytváření her pro iPhone a iPAD, ale jste nováčkem v oblasti programování pro iOS? Tato kniha vám přístupnou a srozumitelnou formou poradí, jak začít, protože zahrnuje popis všech nezbytných technologií, které potřebujete znát k tomu, abyste mohli vyvíjet zajímavé hry pro iOS. Kniha je rozdělena do dvou hlavních částí – první část popisuje všechny nezbytné nástroje, jako je programovací prostředí Xcode, programovací jazyk C, programovací jazyk Objective-C, a samozřejmě nechybí ani popis frameworku Cocoa Foundation. Jakmile zvládnete tyto základy, budete se moci pustit do prozkoumávání knihoven, které jsou nezbytné pro zahrnutí grafiky, animací a zvuků do her. Rovněž se dozvíte, jak reagovat na akce uživatelů a jak budovat síťové hry.
Protože autor knihy Patrick Alessi zastává názor, že studium toho, jak vytvářet hry pro iOS, by mělo být minimálně stejně zábavné jako vytváření her samotných, v téměř každé kapitole této knihy naleznete praktickou ukázku, která vás provede procesem vytvoření jednoduché hry. Tyto ukázky jsou vedeny stylem krok za krokem a je v nich vysvětlován každý důležitý kus kódu, takže budete vždy přesně vědět, co právě děláte a proč to děláte.
Přehled kapitol:
Zdrojové kódy ke stažení:
Začněte ještě dnes psát hry pro platformu iOS.
Chcete se pustit do vytváření her pro iPhone a iPAD, ale jste nováčkem v oblasti programování pro iOS? Tato kniha vám přístupnou a srozumitelnou formou poradí, jak začít, protože zahrnuje popis všech nezbytných technologií, které potřebujete znát k tomu, abyste mohli vyvíjet zajímavé hry pro iOS. Kniha je rozdělena do dvou hlavních částí – první část popisuje všechny nezbytné nástroje, jako je programovací prostředí Xcode, programovací jazyk C, programovací jazyk Objective-C, a samozřejmě nechybí ani popis frameworku Cocoa Foundation. Jakmile zvládnete tyto základy, budete se moci pustit do prozkoumávání knihoven, které jsou nezbytné pro zahrnutí grafiky, animací a zvuků do her. Rovněž se dozvíte, jak reagovat na akce uživatelů a jak budovat síťové hry.
Protože autor knihy Patrick Alessi zastává názor, že studium toho, jak vytvářet hry pro iOS, by mělo být minimálně stejně zábavné jako vytváření her samotných, v téměř každé kapitole této knihy naleznete praktickou ukázku, která vás provede procesem vytvoření jednoduché hry. Tyto ukázky jsou vedeny stylem krok za krokem a je v nich vysvětlován každý důležitý kus kódu, takže budete vždy přesně vědět, co právě děláte a proč to děláte.
Přehled kapitol:
Zdrojové kódy ke stažení:
Parametr | Hodnota |
Autor | Patrick Alessi |
Překlad | RNDr. Jan Pokorný |
Rozměry | 168 x 230 mm |
Datum vydání | 2012 |
Počet stran | 424 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | |
EAN | 9788074131998 |
Katalogové číslo | ZR1202 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Patrick Alessi |
Překlad | RNDr. Jan Pokorný |
Rozměry | 168 x 230 mm |
Datum vydání | 2012 |
Počet stran | 424 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | |
EAN | 9788074131998 |
Katalogové číslo | ZR1202 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.