- 30 %
- 30 %
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.
Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.
Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.
Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.
Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.
Parametr | Hodnota |
Autor | Josef Moravec |
Překlad | - |
Rozměry | 170 x 235 mm |
Datum vydání | 2016 |
Počet stran | 256 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87981-18-4 |
EAN | 9788087981184 |
Katalogové číslo | ZMO1609 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Josef Moravec |
Překlad | - |
Rozměry | 170 x 235 mm |
Datum vydání | 2016 |
Počet stran | 256 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87981-18-4 |
EAN | 9788087981184 |
Katalogové číslo | ZMO1609 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.