Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Není na skladě

Magický svět Macromedia Flash MX 2004

  • Není na skladě
Kdy knihy expedujeme?
180 Kč 200 Kč
i
Vyprodáno

Dvojice autorů za přispění dalších významných představitelů flashovské komunity připravila zajímavou knihu. Zajímavou, ale také rozporuplnou. Pokud hledáte základní učebnici Flashe MX 2004 nebo úvod do ActionScriptu, zvolte něco jiného. Běžte od této knihy rychle pryč. Pokud ale chcete vidět, jak přistupují k Flashi profesionálové, pokud vás zajímá, co vše a jak se dá v poslední verzi Flashe tvořit, máte v rukou tu správnou knihu.

Podstatou zde není výuka a dodržování všech možných zásad, pravidel a doporučení pro správný "vývojářský styl", důraz je kladen na řešení problému s hlubokou znalostí věci. Postupy každého ze spoluautorů jsou do značné míry osobité - a troufnu si říci, že by se daly v některých případech upravit a možná vylepšit -, vždy jsou ale přímočaré a elegantně řešící podstatu věci.

Desítka autorů připravila celkem 12 projektů, které se zabývají nejrůznější problematikou. V knize se ale autoři podrobně věnují vždy jenom hlavnímu problému a jeho řešení za použití ActionScriptu, nezabývají se již běžnými postupy, které by měl i mírně pokročilý uživatel Flashe zvládnout sám.

  • Dynamická konstrukce webových stránek
  • Interaktivní prezentace s možností tisku
  • Průhledná reklama
  • Interaktivní práce s hudbou
  • Hry ve Flashi
  • Vlastní třídy ActionScript 2 a práce s 3D prostředím
  • Interaktivní video
  • Formátování textu pomocí CSS
  • Pokročilá práce s videem
  • Zpracování informací
  • JSFL v ukázce textového efektu
  • Uživatelské rozhraní pro mobilní zařízení

Více o knize

Dvojice autorů za přispění dalších významných představitelů flashovské komunity připravila zajímavou knihu. Zajímavou, ale také rozporuplnou. Pokud hledáte základní učebnici Flashe MX 2004 nebo úvod do ActionScriptu, zvolte něco jiného. Běžte od této knihy rychle pryč. Pokud ale chcete vidět, jak přistupují k Flashi profesionálové, pokud vás zajímá, co vše a jak se dá v poslední verzi Flashe tvořit, máte v rukou tu správnou knihu.

Podstatou zde není výuka a dodržování všech možných zásad, pravidel a doporučení pro správný "vývojářský styl", důraz je kladen na řešení problému s hlubokou znalostí věci. Postupy každého ze spoluautorů jsou do značné míry osobité - a troufnu si říci, že by se daly v některých případech upravit a možná vylepšit -, vždy jsou ale přímočaré a elegantně řešící podstatu věci.

Desítka autorů připravila celkem 12 projektů, které se zabývají nejrůznější problematikou. V knize se ale autoři podrobně věnují vždy jenom hlavnímu problému a jeho řešení za použití ActionScriptu, nezabývají se již běžnými postupy, které by měl i mírně pokročilý uživatel Flashe zvládnout sám.

  • Dynamická konstrukce webových stránek
  • Interaktivní prezentace s možností tisku
  • Průhledná reklama
  • Interaktivní práce s hudbou
  • Hry ve Flashi
  • Vlastní třídy ActionScript 2 a práce s 3D prostředím
  • Interaktivní video
  • Formátování textu pomocí CSS
  • Pokročilá práce s videem
  • Zpracování informací
  • JSFL v ukázce textového efektu
  • Uživatelské rozhraní pro mobilní zařízení
Parametr Hodnota
Autor Michelangelo Capraro, Duncan McAlester
Překlad Lucie Helešicová, Pavel Kristián
Rozměry 230x168 mm
Datum vydání 2004
Počet stran 184
Typ vazby kroužková
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 80-86815-06-4
EAN 9788086815060
Katalogové číslo ZR408
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Michelangelo Capraro, Duncan McAlester
Překlad Lucie Helešicová, Pavel Kristián
Rozměry 230x168 mm
Datum vydání 2004
Počet stran 184
Typ vazby kroužková
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 80-86815-06-4
EAN 9788086815060
Katalogové číslo ZR408
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.